譚俊彥 十八年後的終極告白2 十八年後的終極告白2.0

十八年後的終極告白2.0|譚俊彥又自肥?盤點拍劇激烈親熱場面

娛聞

廣告

譚俊彥最近拍攝《十八年後的終極告白2.0》,與劇中老婆譚凱琪又有性感肉搏,仲玩到入浴室!2016年加入無綫的譚俊彥,唔單止次次拍劇做男一,而且豔福不淺,被觀眾指係「自肥男一」,每次角色都似係忠忠直直,去到劇情中後段,例必有激情床戲上演!立即重溫《失憶24小時》驚恐症下誤食湯洛雯、《十八年後》第一輯連食兩女⋯⋯

譚俊彥自肥企画之《十八年後的終極告白2.0》

作為邵氏武打巨星狄龍親生仔,譚俊彥36歲才簽約TVB,「星二代」拍劇規格與別不同,就算與主線劇情關聯性不大,都總會有性感肉搏場面。上月譚凱琪與譚俊彥為《十八年後的終極告白2.0》拍攝共浴戲,譚凱琪表示早已向老公備案,又為劇集「獻出多個第一次」,初為人母拍戲依然去到盡,自言獲益良多 :

譚俊彥 十八年後的終極告白2 場戲半夜3點幾先拍,兩位主角要力抗睡魔,打醒12分精神避免NG,Zoie仲話今次呢套劇仲有唔少第一次獻出添。
場戲半夜3點幾先拍,兩位主角要力抗睡魔,打醒12分精神避免NG,Zoie仲話今次呢套劇仲有唔少第一次獻出添。(圖片來源:TVB.com)
譚俊彥 十八年後的終極告白2 兩位主角為咗今次拍攝,一早同另一半申請晒「Permit」,譚俊彥強調,係因為舊拍檔Zoie加導演給他信心,先敢拍呢場戲!
兩位主角為咗今次拍攝,一早同另一半申請晒「Permit」,譚俊彥強調,係因為舊拍檔Zoie加導演給他信心,先敢拍呢場戲!(圖片來源:tvb.com)

已為人母嘅譚凱琪在《十八年後的終極告白2.0》飾演譚的妻子,但片中龔嘉欣又會跟譚俊彥有感情戲,據了解兩女還會為譚俊彥大打出手!為咗呢場濕身出浴戲,Zoie一早就到場準備試啱水溫,譚俊彥表示,這場戲原來係一場「夫妻和好戲」!

譚俊彥 十八年後的終極告白2 呢對夫妻嗌完交,在浴室和好,原來要咁⋯⋯
呢對夫妻嗌完交,在浴室和好,原來要咁⋯⋯(圖片來源:tvb.com)
譚俊彥 十八年後的終極告白2 配合身高差,譚俊彥從後進入譚凱琪的浴室,更以「拜登式」動作親吻女方後腦。
配合身高差,譚俊彥從後進入譚凱琪的浴室,更以「拜登式」動作親吻女方後腦。(圖片來源:tvb.com)
譚俊彥 十八年後的終極告白2 已為人母嘅譚凱琪,依然十分搏命。
已為人母嘅譚凱琪,依然十分搏命。(圖片來源:tvb.com)
譚俊彥 十八年後的終極告白2 譚俊彥劇透,除了譚凱琪,與另一女主角龔嘉欣在《十八年後的終極告白2.0》亦有親熱戲份,今次特地留鬚,女方表示「拮到」好痛。
譚俊彥劇透,除了譚凱琪,與另一女主角龔嘉欣在《十八年後的終極告白2.0》亦有親熱戲份,今次特地留鬚,女方表示「拮到」好痛。 (圖片來源:tvb.com)

重溫:譚俊彥自肥企画之《失憶24小時》

《失憶24小時》第19集劇情:譚俊彥與湯洛雯買到訪朋友的空置單位,遇雷聲風雨,曾經受綁架引至失憶的譚俊彥「驚恐症」發作,心理醫生湯洛雯為安慰譚俊彥,赤膊將他緊抱入懷,二人情到濃時衫都唔著 ……

譚俊彥 十八年後的終極告白2 譚俊彥 湯洛雯 失憶24小時
失憶24小時第19集,譚俊彥失憶借勢同湯洛雯上床(下面有片睇!)⋯⋯
譚俊彥 十八年後的終極告白2 靚湯施展「欲拒還迎」嘅表情⋯⋯
靚湯施展「欲拒還迎」嘅表情⋯⋯

湯洛雯今次喺《失憶24小時》飾演心理醫生,幫助譚俊彥喺劇入面重組失憶24小時入面嘅記憶!莫非會成為懸疑劇情嘅破案關鍵?而且湯洛雯透露今次有激烈愛情動作場面

譚俊彥自肥企画之《十八年後的終極告白》一劇食兩女

在《十八年後的終極告白》初段劇情,譚俊彥先和趙希洛有家居床戲,及至後段情陷黃智雯,二人又有激情肉搏,當時劇中「前女友」趙希洛,亦都有睇到呢一幕戲,事後接受訪問事都大嘆自愧不如,對兩人的忘形演出表示「O晒嘴」:

譚俊彥 十八年後的終極告白2 黃智雯表示劇中兩人有多場咀嘴戲,又說示自己「最重視拍攝效果」,是否激情露骨、其實無諗咁多⋯⋯
黃智雯表示劇中兩人有多場咀嘴戲,又說示自己「最重視拍攝效果」,是否激情露骨、其實無諗咁多⋯⋯
譚俊彥 十八年後的終極告白2 譚俊彥同一套劇剝兩次小背心,他表示要脫去上衣其實有少少尷尬,感覺並不好受。
譚俊彥同一套劇剝兩次小背心,他表示要脫去上衣其實有少少尷尬,感覺並不好受。

十八年後的終極告白》結局篇劇情唔止關於殺人,仲有一場情慾戲!第18集劇情講到 Sam 譚俊彥為做假數搵快錢而忐忑,返屋企見到為爸爸而發嬲的黃智雯,兩個心煩嘅人都好想離開香港呢個煩惱地,劇情發展急轉彎,二人就扭作一團,連背心剝光上演一幕激情戲⋯⋯

譚俊彥 十八年後的終極告白2 其實情慾戲唔太長,不過智雯都搞笑表示今晚播出時,會與男友上街食飯「避風頭」。
其實情慾戲唔太長,不過智雯都搞笑表示今晚播出時,會與男友上街食飯「避風頭」。

趙希洛譚俊彥情慾戲有前科 慘被男方嘲笑

其實趙希洛同譚俊彥在《十八年後的終極告白》拍攝情慾戲時,都試過被服裝姐姐取笑!究竟係啲咩事被人笑?話說二人在劇集初期飾演情侶,兩人亦有一場戲需要連番激吻!

譚俊彥 十八年後的終極告白2 趙希洛拍《十八年後的終極告白》情慾戲慘被譚俊彥嘲笑 全因向劇組要求...

趙希洛指由於場戲講佢圍住一條浴巾同譚俊彥又攬又錫又抱,直言當中動作會好大,但慎防走光,所以佢親自要求服裝提供兩條浴巾遮蔽身體,以防走光!

譚俊彥 十八年後的終極告白2 趙希洛拍《十八年後的終極告白》情慾床戲慘被譚俊彥嘲笑 全因向劇組要求...
Candice仲話要求服裝姐姐俾多條毛巾打孖上,因為毛巾質料好薄,點知服裝姐姐話佢裡面本身已經做了打底,圍多條毛巾會變成隻糭咁。(圖片來源:《十八年後的終極告白》)
譚俊彥 十八年後的終極告白2 趙希洛拍《十八年後的終極告白》情慾床戲慘被譚俊彥嘲笑 全因向劇組要求...
之後,Candice表示自己最後都只用一條毛巾拍攝。雖然用兩條毛巾可能會俾大家取笑,不過擔心走光都是一件重要的事,女生都是要好好保護自己為上。(圖片來源:《十八年後的終極告白》)

譚俊彥就笑Candice,話佢都打咗咁多底,會好安全唔使擔心,就算跌咗條毛巾,裡面都有成套衫喺度。

《十八年後的終極告白2.0》譚俊彥如何自肥?

譚俊彥與譚凱琪劇中飾演夫妻,而龔嘉欣又會跟譚俊彥有感情戲,據了解兩女還會為譚俊彥大打出手⋯⋯詳情請看

譚凱琪為譚俊彥獻出第一次?

譚凱琪與譚俊彥劇中有場共浴戲,而譚凱琪表示為劇集獻出多個第一次⋯⋯詳情請看

圖片來源:TVB 娛樂新聞台