江嘉敏

江嘉敏IG晒恩愛 孖男友玩公主抱

娛聞

廣告

江嘉敏近日被指背住電競公司高層男友Anthony,疑似偷食男友的老死X先生,搞到佢嬲爆喺IG發文表達不滿!不過,隨住聖誕臨近,江嘉敏已放下怒氣,孖男友拍拖行街,Anthony更不理途人目光,公主式抱起江嘉敏,大晒恩愛!

文:東方新地 |圖:江嘉敏IG、Anthony IG、新傳媒圖庫

江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏獲男友Anthony以公主式抱起。

男友投訴 ︰是你大褸太重還是…

江嘉敏近排新聞多多,之前佢被指背住電競公司高層男友Anthony,疑似偷食男友嘅好朋友X先生嘅新聞被翻炒而嬲爆,搞到佢要喺IG發文表達不滿!不過,隨住聖誕節臨近,江嘉敏已放下怒氣,日前喺IG大晒同男友拍拖行街嘅合照,男友仲懶理途人目光,以「公主抱」抱起佢,而江嘉敏亦好識做,即時樹熊上身依偎在男友臂彎內,又頭貼頭深情互望,畫面羨煞旁人!不過,Anthony之後竟敢投訴女友好似肥咗唔少,江嘉敏留言話:「𝐶ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑚𝑎𝑠 𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔﹗大褸終於出動了!見到聖誕樹,忍不住要合照一下,感覺好幸福。剛巧合照站在蝴蝶結下面,我們都是互相的禮物吖!臨走時,他說了一句:『是你大褸太重還是……』!」

江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏趁聖誕臨近,孖男友拍拖行街。
江嘉敏被男友公主抱
二人不時在IG放閃。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏與男友Anthony感情穩定。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏男友Anthony Cheng 在美國加州柏克萊大學畢業,在本地一間著名電競公司擔任產品部總監,家住太子道西價值千多萬港元的豪宅。
江嘉敏被男友公主抱
男友對江嘉敏當公主般看待。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏常常以「超人」稱呼男友。

男友做阿四

日前,本刊全程直擊江嘉敏搵男友幫手搬屋,當日約早上十一時 許,只見Anthony 在村屋外指示搬運工人搬嘢上貨車,江嘉敏則留在屋內 打點,全程點男友做阿四,Anthony 來回十多次搬雜物及清理垃圾,搞了 兩個多小時,傢俬雜物塞滿成架貨車,男友搬搬抬抬十幾轉都依然咁 冧,無他,姣功耍家的江嘉敏,搬搬吓嘢,可以冧男友玩畫手仔,只見 Anthony 摸著江嘉敏手仔寫字喺手掌,之後她又撒嬌要寫埋一份,江嘉敏 捉住男友手臂寫嘢時,Anthony 更合埋眼極之享受,似乎女友姣功已經令 他無法抗拒。

江嘉敏 屋企有米的 Anthony,呢日放下少爺身段,幫江嘉敏不停將屋企唔要廢物,攞出外面掉!
屋企有米的 Anthony,呢日放下少爺身段,幫江嘉敏不停將屋企唔要廢物,攞出外面掉!
江嘉敏 大件傢俬床褥有搬屋工人幫手搬,Anthony則幫手攞燙衫板等雜物放上自己私家車。
大件傢俬床褥有搬屋工人幫手搬,Anthony則幫手攞燙衫板等雜物放上自己私家車。
江嘉敏 有男友幫手搬屋兼 做司機,江嘉敏可 以翹埋手做公主, 上車等男友車去新 居。
有男友幫手搬屋兼 做司機,江嘉敏可 以翹埋手做公主, 上車等男友車去新 居。

忽然撒嬌扭抱

之後江嘉敏坐男友的寶馬座駕,跟在貨車後面一同出發,去到太子 道西新居,男友先將座駕泊到自己寓所停車位,再同江嘉敏前後腳返新 居執嘢。晚上九時,兩人執嘢執到肚餓,一齊行去九龍城搵餐廳醫 肚,江嘉敏全程戴上口罩唔想畀人認出,兩人連行去食飯都好癡纏,近 六呎高的Anthony全程搭著女友膊頭行,又幫女友孭住手袋,行到路 口,江嘉敏忽然撒嬌扭抱,Anthony竟唔理路人注目將她成個抱起過馬 路,江嘉敏姣功果然名不虛傳!

江嘉敏 江嘉敏
江嘉敏一身便裝仲著住類似酒店的輕便拖鞋!
江嘉敏 Anthony駕車載女友去到太子道,先 將寶馬座駕泊返自己寓所屋苑,再同江嘉敏前後腳行返隔籬新居。
Anthony駕車載女友去到太子道,先 將寶馬座駕泊返自己寓所屋苑,再同江嘉敏前後腳行返隔籬新居。
江嘉敏 屋貨車泊在江嘉敏太子道西 新居屋苑外,只見成架貨車都 塞滿嘢,除咗大件傢俬、仲有 床褥、被鋪及唔少膠箱,獨居 的江嘉敏家當多到塞爆貨車。
屋貨車泊在江嘉敏太子道西 新居屋苑外,只見成架貨車都 塞滿嘢,除咗大件傢俬、仲有 床褥、被鋪及唔少膠箱,獨居 的江嘉敏家當多到塞爆貨車。
江嘉敏 兩人到附近茶餐廳醫肚,吃飽飽後,Anthony醒目行去埋單,再陪女友行返新居。
兩人到附近茶餐廳醫肚,吃飽飽後,Anthony醒目行去埋單,再陪女友行返新居。
Anthony對女友照顧無微不至,行街仲幫女友孭埋手袋, 行到去路口,女友突然撒嬌話攰扭抱,他更man爆將女友 成個抱起過馬路,江嘉敏腳撐撐,搞到男友鬼咁high!
Anthony對女友照顧無微不至,行街仲幫女友孭埋手袋, 行到去路口,女友突然撒嬌話攰扭抱,他更man爆將女友 成個抱起過馬路,江嘉敏腳撐撐,搞到男友鬼咁high!
搬屋靠晒朋友,江嘉敏負責發號施令,但竟然要求全程主力搬搬抬抬嘅男友為她按摩膊頭。
搬屋靠晒朋友,江嘉敏負責發號施令,但竟然要求全程主力搬搬抬抬嘅男友為她按摩膊頭。

撰文:東方新地圖片來源:江嘉敏IG、Anthony IG、新傳媒圖庫