炎明熹

開心無敵獎門人|17歲炎明熹上被戲弄花容失色 吸金數百萬竟不知去向!

最新娛聞

廣告

17歲炎明熹(Gigi)上周六(8月27日)現身尖沙咀出席音樂節活動。提到有指她人氣爆紅後,吸金力驚人,4個月穩袋過百萬,距離她置業目標10層樓相當近,Gigi聽到後相當困惑表示,因為她自己都唔知幾時出糧,係邊個戶口度。
炎明熹在尖沙咀出席表演活動
炎明熹在尖沙咀出席表演活動(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

買樓係屋企人目標 自己戶口都未有

炎明熹受訪時指,買樓呢件事就由佢順其自然地去,因為買樓是屋企人給自己的目標,所以就轉化為同家人一起努力的目標,所以就順其自然地去做,不會給自己太大壓力。被問到是否坊間所指賺到過百萬,炎明熹則話唔知,更反問,我可以開銀行戶口嗎?再被問到人工去咗邊,Gigi則答可能係公司;當記者再追問對方到底幾時出糧,炎明熹最後就表示不清楚幾時可以出糧,戶口在哪裡,更反問可以喺邊度Check?因為她表示連經理人都唔知道這件事。

睇片重溫當日活動:

參加《獎門人》用衫抹嘴汗似聞胳肋底

第五集《獎門人》請來「聲夢傳奇隊」同「J2ers 隊」上台玩經典遊戲,今晚首度重現的經典遊戲「開心無敵爆大波」,期間笑料十足,打頭陣出場的 Gigi 被大波波嚇到失晒魂,期間瘋狂飆高音兼唱歌,盡顯火星人本色。事後緊張到爆汗的 Gigi 以衫袖抹去嘴上的汗,但由於動作相當滑稽,惹得森美爆笑問道:「你做乜聞胳肋底?!」

炎明熹第一次玩呢種遊戲
炎明熹第一次玩呢種遊戲(圖片來源:TVB
炎明熹 Gigi 畀大波波嚇到變晒樣
Gigi 畀大波波嚇到變晒樣(圖片來源:TVB
炎明熹 Gigi 呢個抹汗動作似足聞胳肋底
Gigi 呢個抹汗動作似足聞胳肋底(圖片來源:TVB

馬上睇片重溫:

同隊的 Sherman 則挑戰要講出「初吻冇可能發生嘅地方」,Sherman 連環爆出「靈堂」、「樂小姐間房」等鬼馬答案。

炎明熹 森美食到作嘔?
森美食到作嘔?(圖片來源:TVB

在「開心無敵估歌仔」中,「聲夢傳奇隊」再次展現音樂天分,連續估中 4 首歌,眼見 「J2ers 隊」食白果,獎門人好心給他們機會反擊:「最後一題答中,就當你哋贏!」結果胡敏芝成功估中答案「一個救全家」,其他 J2ers 即時將她拋起慶祝,氣氛熱鬧。

炎明熹 陳欣茵扮姣聲演「綠茶婊」。
陳欣茵扮姣聲演「綠茶婊」。(圖片來源:TVB)

「開心無敵大電視」環節同樣搞笑,慘遭圍攻的 C 君被指是「哈比人」及「粉腸」,陳欣茵不顧形象發出姣爆聲音扮「綠茶婊」,Gigi 則放下偶像包袱扮豬叫,十分落力。去到觀眾 最愛的「開心無敵彈遮遮」環節,森美與 C 君組隊出戰,但兩人頻頻答錯問題硬食淋雨 酷刑;向來鬼主意多多的森美竟「開外掛」拿出私家遮,最後被獎門人發現兼沒收,非常過癮。

炎明熹 「開心無敵彈遮遮」又係笑死人
「開心無敵彈遮遮」又係笑死人(圖片來源:TVB)

受訪指齊蔭髮型難超越

炎明熹接受由鄭裕玲(Do姐)主持的商台節目《口水多過浪花》訪問時被Do姐問起髮型問題,炎明熹就指齊蔭長髮是她的icon,雖然容易被大家認出,但她暫時不會改髮型;Do姐就直言其髮型已經維持一年,認為歌手的形象要多變才好。「你使唔使改變吓形象?演員可以唔多改變形象,因為佢哋會做戲,重新設計啱嗰個角色嘅形象,但歌手呢,不嬲以嚟要多啲變化,你呢個髮型已經好耐,你諗住短蔭到幾時呢?」Gigi說:「我想,但好難搵到一個髮型超越佢,有人鍾意我留蔭,有人唔鍾意我留蔭,鍾意我中分(中間分界),我諗用假髮解決咗佢先,我都覺得中分會成熟啲。」炎明熹又在節目上透露想報讀時裝設計或者音樂,更表示:「今日呢套衫,都係我自己襯,我著咗對鴛鴦襪。」Do姐望一望也表示贊同:「係喎,幾好睇喎!」

撰文:東方新地圖片來源:TVB娛樂新聞台、TVB