陀槍師姐2021

《陀槍師姐2021》梁雪湄陳四喜復出無期 疫下扮獨遊泰國4個月

最新娛聞

廣告

當年憑豐滿身材成為無綫「電波少女」的梁雪湄,在《陀槍師姐》飾演的「陳四喜」入晒屋,09年離開無綫後絕跡幕前,早前她公開表明有意復出拍劇,不過去年無綫開拍的《陀槍師姐2021》都係冇佢份。43歲的梁雪湄擁童顏巨乳,近年轉型做美容生意兼旅遊達人,被指進化到與黎姿撞樣,去年10月她飛泰國進行16日15夜的隔離,然後盡情享受陽光與海灘,即使留在酒店隔離,都無時無刻晒身材。梁雪湄無懼疫情遊勻整個泰國,至今已達4個月,中部、泰北、泰南及多個島嶼都去過,她幾乎每天都把泰國之旅的行程與靚相放上微博,最詭異是全程都是她自己一人,同行旅伴從沒有出鏡,非常神秘。

撰文:東方新地 圖片:梁雪湄IG圖片、劇集影片截圖

梁雪湄
現年43歲的梁雪湄,廿幾年來完全唔識老,現正身處泰國享受陽光與海灘。
有網民在梁雪湄的IG留言,覺得她很似黎姿。
有網民在梁雪湄的IG留言,覺得她很似黎姿。
梁雪湄
今時今日的梁雪湄被指個樣愈變愈靚,睇番廿年前的舊照,身材依然十年如一日。

梁雪湄冇得做陳四喜

43歲梁雪湄自09年離開無綫之後,鮮有在幕前演出,無綫新劇《陀槍師姐2021》上月尾正式煞科,未知幾時正式出街已經好有話題,不過主演陣容就令人好失望,因為除了滕麗名回歸飾演「陳三元」,還有朱咪咪、黃美棋繼續分別以「二妹姐」同「莎莎」身份登場,其他角色與前作幾乎無關係,令好多觀眾都覺得唔完美,因為陳家始終未齊腳,「陳小生」歐陽震華、「陳四喜」梁雪湄和「陳五福」姚樂怡統統都沒有份參演,當中超過十年冇拍過劇,「電波少女」出身的梁雪湄明明之前公開講過自己非常想復出拍劇,不過無綫方面都無搵她。

梁雪湄
無綫再拍《陀槍師姐2021》,不再原班人馬參演,只有滕麗名飾演的「陳三元」與朱咪咪飾演的「二妹姐」有得留企,滕麗名兩個阿妹「陳四喜」(梁雪湄)同「陳五福」(姚樂怡)都冇被邀請歸隊。
梁雪湄
《陀槍師姐》第一輯是97年開拍,當年只有廿歲出頭的梁雪湄,是無綫力捧的小花之一。
梁雪湄
網民大讚梁雪湄與當年在《陀槍師姐》中的陳四喜一樣咁sweet。
梁雪湄
梁雪湄親自回覆網民,表示自己非常掛念陳四喜這個角色。

梁雪湄禁足酒店房

劇無得拍,被指逆齡生長的梁雪湄繼續做生意人同旅遊達人,本來因疫情影響,大半年無得出埠,搞到梁雪湄心癢癢,去年10月她終於按捺不住,即使外遊要進行硬性的隔離,她都事在必行,執定幾個行李箱好似搬屋咁出發去泰國,在曼谷酒店先進行16日15夜的隔離,期間要接受三次核酸檢查,頭一個星期連房門都唔可以踏出,梁雪湄一日三餐都靠room service,不過她甚為享受,仲話當Staycation一樣,食飽做吓運動打吓機。

梁雪湄
去年10月底梁雪湄全副防疫武裝上機出發去泰國曼谷。
梁雪湄
去到下榻的曼谷酒店接受隔離,梁雪湄日日上載三餐食乜,不忙展示事業線。
梁雪湄
梁雪湄仲帶齊畫筆去油顏色,打發時間,胸前G奶搶fo搶得很。
梁雪湄自
就連中秋節亦在酒店房中獨自過,梁雪湄自備月餅過節。
梁雪湄
廿幾年冇老過的梁雪湄,被指樣貌大進化激似黎姿,從事美容界的她隔離不忘保養皮膚。
梁雪湄
日日食唔係辦法,梁雪湄亦帶埋遊戲機去玩當做運動。

白滑梁雪湄出水任睇

在酒店隔離期間,梁雪湄不時自拍騷G奶,四張幾依然堅挺,事業線咁多年都keep到,之後完成隔離才出發去蘇梅,屈了十幾日的梁雪湄簡直大解放,著吊帶性感睡衣浸浴缸,又去私人泳池晒身材,白滑身材任睇,之前在酒店隔離時梁雪湄都是自拍多,但去到蘇梅好唔同,當中好多照片都是男友視角去影,張張都係女神相,究竟邊位男士咁有艷福呢?

梁雪湄
梁雪湄去勻泰國多地,下榻酒店幾乎全部都有私人泳池。
梁雪湄
梁雪湄室內浸浴,非常識歎。
梁雪湄
梁雪湄住的酒店間間都有特色。
梁雪湄
梁雪湄不忘大騷驕人身材。
梁雪湄
43歲的梁雪湄,不時在IG上載出浴性感照,雖然穿了三點式,一樣搶fo。
不少網民大讚梁雪湄身材keep得好。
不少網民大讚梁雪湄身材keep得好。

梁雪湄樂而忘返

明明有人陪玩,不過梁雪湄就一於低調,由去年10月到現在,4個月來遊遍整個泰國,有錢有時間,令人羨慕又妒忌,由於疫情期間遊客大減,梁雪湄大玩特玩體驗當地的風火人情,有網民問她在泰國留幾個月是否不打算返工,亦有網民留言話佢係靚太。

梁雪湄
戶外上水活動當然唔少得。
梁雪湄
香港人因疫情過去一年都未能放心去旅行,未必人人都似梁雪湄有錢有時間,唔使做可以歎世界。
有網民問見梁雪湄留泰幾個月,問她是否唔再返香港。
有網民問見梁雪湄留泰幾個月,問她是否唔再返香港。
梁雪湄
素顏梁雪湄的確好見得人。
梁雪湄
又食又玩咁開心,梁雪湄都要做運動keep fit。
梁雪湄
梁雪湄每日都有節目,這日是去騎大象。
梁雪湄
梁雪湄去旅行不忘悉心打扮騷身材。
梁雪湄
去到蘇梅大解放,梁雪湄頻頻泳衣上陣,G奶波濤洶湧,盡情晒波晒罅。
梁雪湄至今仍表示單身,但有網民多番叫她做靚太。
梁雪湄至今仍表示單身,但有網民多番叫她做靚太。
梁雪湄
入住六星級渡假別墅的梁雪湄,著晒吊帶浸浴,睇佢個樣都知一定唔係獨行啦!
梁雪湄
享受陽光與海灘的同時,男友視角下亦拍攝了不少女神泳照。
梁雪湄
梁雪湄去學煮地道泰菜都係兩個人份量,明顯是撐枱腳,但由頭到尾男主角都冇露面,真神秘。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!