王浩信

認恨攞視帝 王浩信唔怕醜四出拉票

最新娛聞

廣告

藝人王浩信、楊明、伍允龍及江嘉敏等人早前在旺角一間酒店拍攝無綫新劇《兄弟》,見到王浩信當然要提及台慶頒獎禮,佢就坦言攞視帝係佢入演藝圈以來的一個夢想,而今年可能係佢人生最接近呢個夢想的時候,所以佢都決定要唔知醜地四出主動拉票!

《兄弟》拍外景

無綫新劇《兄弟》早前在酒店拍外景,一眾主要演員王浩信、楊明、伍允龍、江嘉敏及石修等都在場,同場仲有一位黑人拳手!

王浩信:攞視帝係夢想

提到今年成為視帝大熱,王浩信表示以往都唔會主動拉票,因為實在係好怕醜。但王浩信坦承攞視帝係自己加入演藝圈多年來的一個夢想、係一個奮鬥目標,而今年更加係佢人生中最接近呢個夢想的時候!

王浩信的起心肝拉票

於是王浩信今年決定的起心肝努力拉票,叫晒身邊親朋好友投票,又喺網上同大家重溫佢過去一年的角色等。祝佢好運啦!

去片:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!