照騙

「照騙」靚女真身原來係肥妹 辯稱水腫咗20公斤…

熱話

廣告

依家成日話有圖有真相,但原來有圖都未必係事實,何況依家「照騙」咁多,用「美圖秀秀」隨時醜女都變仙女。呢次有位巴打就係中咗「照騙」伏,約咗個女仔出嚟後先發現…

原文:娛聞樂|圖片:網上圖片

「照騙」靚女真身原來係肥妹

事緣馬來西亞有位女事主喺網上表示自己啲相俾人盜用,有個肥妹(自稱婷婷)竟然利用女事主嘅相喺社交網站識咗個男仔,仲要約出嚟食飯!唔講咁多,睇圖啦!

大家互相send相,又傾心事,似乎好投緣,應該可以慢慢發展下去啦?少年你太年輕了!

其實就咁睇相,都係個長髮氣質靚女,身材幾平均,笑容又甜美,但點知……

當佢哋約到出嚟,嗰位巴打真係嚇到傻咗,就算真人冇照片咁靚女,都唔係咁甩皮甩骨嘛!?女神變肥妹,完全接受唔到囉!最搞笑係,呢位婷婷竟然解釋話:「那照片是我毀容前的樣子,我今日水腫約20公斤,當然長不一樣。」仲要厚臉皮繼續同巴打飲茶傾偈。

其後,巴打搵到啲相嘅真正主人!

原來呢個婷婷唔單止用女事主啲相,仲盜用其他人啲相,將自己塑造成單親媽媽嘅形象周圍去呃人。提醒各位要小心呢位「水腫姐」!大家喺網上識人真係要小心「照騙」!