陳嘉慧

你好我的大夫|陳嘉慧「探肛」正骨畫面極重口味 網民:有鞭打本王的視感

最新娛聞

廣告

你好我的大夫陳嘉慧|新劇《你好,我的大夫》今次主要用大量年輕演員,不少網友大讚配搭有新鮮感!最新一集就有吳偉豪與陳嘉慧呢對搞笑冤家,其中一幕正骨治療,既尷尬又搞笑!
陳嘉慧 吳偉豪幫陳嘉慧正骨畫面極「重口味」
吳偉豪幫陳嘉慧正骨畫面極「重口味」(圖片來源:TVB提供)

你好我的大夫|陳嘉慧尾椎骨受傷

最近吳偉豪不但回歸《愛回家》,在8:30檔劇集亦有演出,佢同陳嘉慧(Erica)喺TVB新劇《你好,我的大夫》飾演新一屆進修中醫師路遠志、袁絲絲,最新一集講到,陳嘉慧因為整親尾椎骨所以就去正骨,陳嘉慧本來找路玉麟(大AL飾)醫師求醫。

陳嘉慧因為整親尾椎骨所以就去正骨,陳嘉慧本來找路玉麟大AL飾)醫師。
陳嘉慧因為整親尾椎骨所以就去正骨,陳嘉慧本來找路玉麟(大AL飾)醫師。(圖片來源:TVB

你好我的大夫|吳偉豪幫陳嘉慧復位好尷尬!

但他想畀徒弟吳偉豪試試,於是就由吳偉豪幫佢正骨。由於呢個畫面正骨復位法要用食字伸進肛門,畫面勁尷尬又搞笑!不少網友見到呢個「重口味」情節紛紛表示:「wawawa,咁重口味」、「另類醫學」、「重口味」事後,由於治療需脫去褲子,眾人大感尷尬,劇情再解釋原來是關楓馨處理正骨復位,不是吳偉豪負責的,不過陳嘉慧並不知情,更誤會吳偉豪「醫完唱」鬧爆兼潑水。

陳嘉慧 由於呢個畫面正骨復位法要用食字伸進肛門,畫面勁尷尬又搞笑!
由於呢個畫面正骨復位法要用食字伸進肛門,畫面勁尷尬又搞笑!(圖片來源:TVB劇集截圖)
陳嘉慧 劇情再解釋原來是關楓馨處理正骨復位,不是吳偉豪負責的,不過陳嘉慧並不知情
劇情再解釋原來是關楓馨處理正骨復位,不是吳偉豪負責的,不過陳嘉慧並不知情(圖片來源:TVB劇集截圖)

你好我的大夫|陳嘉慧笑指拍攝時:係有啲尷尬

陳嘉慧受訪時笑指拍攝「探肛」場口時,集尷尬、想笑及他條於一身:「嗰場係好搞笑,係我自己親自演出,雖然有除褲,但牛仔褲入面有再著多條褲。現場要趴喺張床度拍攝,佢哋就影住我後面或者喺我後面做戲,我就成晚都趴咗喺度,仲食零食添,都幾他條,我都有忍唔住笑;當然淨係著住打底褲趴喺度係有啲尷尬,不過觀眾都知最後係關楓馨幫我探,所以多數企我後面嘅都係女仔,咁就少啲尷尬。我覺得成場戲最難係要做出探肛嘅反應,要近鏡吖一聲,因為未試過。」

陳嘉慧
(圖片來源:TVB劇集截圖)
陳嘉慧 不少網友見到呢個「重口味」情節紛紛表示好好笑
不少網友見到呢個「重口味」情節紛紛表示好好笑(圖片來源:網民留言截圖)
陳嘉慧 有網民更話「有鞭打本王的視感」
有網民更話「有鞭打本王的視感」(圖片來源:TVB劇集截圖)

有片重溫!

陳嘉慧禾稈冚珍珠!TVB新晉力捧27歲小花極速上位

27歲陳嘉慧曾於TVB《愛上我的衰神》擔當女一,更與胡鴻鈞合作,早在《Think Big天地》主持開始,亦有參與唔同綜藝節目嘅拍攝,如《Ben Sir睇樓團》、《大玩特玩》及《眼睛去旅行》等。近年更參演過多套電視劇,喺劇集《解決師》內飾演學生「陳佩慧」,與一眾美少女郭思及林映蔚等人做唐詩詠學生;喺《降魔的2》其中一幕,陳嘉慧又豁出去瞓垃圾堆,表現專業,新人之中佢都算多機會。

陳嘉慧係無綫新一代bikini女神
陳嘉慧係無綫新一代bikini女神(圖片來源:陳嘉慧IG)
陳嘉慧
(圖片來源:陳嘉慧IG)

陳嘉慧12歲移居、升讀大學畢業

原來陳嘉慧的母親早年喺日本工作,在她12歲時已帶她移居日本讀書,陳嘉慧大學畢業於日本櫻美林大學,故此能講流利日語,不過佢並冇留日發展,選擇隻身回港發展,喺日本長年生活亦為佢嘅事業帶來優勢,不時獲安排一啲要去日本拍攝嘅旅遊節目及需要用日文溝通嘅主持工作,連導演用日文講對白時都會問佢意見。

外表清純演技有待磨練,陳嘉慧有的是時間。
外表清純演技有待磨練,陳嘉慧有的是時間。(圖片來源:陳嘉慧IG)

更多:陳嘉慧重操故業做最甜美日文老師 開班私授吸學生

12歲隨母親赴日生活的陳嘉慧,在日本大學畢業後返港讀訓練班入行做藝員。
12歲隨母親赴日生活的陳嘉慧,在日本大學畢業後返港讀訓練班入行做藝員。(圖片來源:陳嘉慧IG)
眼大大擁美人胚子的陳嘉慧,可能長年在日本生活,所以日本味十足。
眼大大擁美人胚子的陳嘉慧,可能長年在日本生活,所以日本味十足。(圖片來源:陳嘉慧IG)
陳嘉慧入行後除被指激似台灣女藝人賈靜雯外,更有網民覺得她似劉心悠及唐詩詠。
陳嘉慧入行後除被指激似台灣女藝人賈靜雯外,更有網民覺得她似劉心悠及唐詩詠。(圖片來源:陳嘉慧IG)
陳嘉慧表示做藝人除得到家人的支持,男友亦不時鼓勵她,她承認有個感情好穏定的圈外男友,不過想低調處理感情事,主力專注在事業方面。
陳嘉慧表示做藝人除得到家人的支持,男友亦不時鼓勵她,她承認有個感情好穏定的圈外男友,不過想低調處理感情事,主力專注在事業方面。(圖片來源:陳嘉慧IG)

法言人|陳嘉慧遇迷暈陷阱露吊帶純白小背心險失守

《法言人》大結局佔戲甚重的陳嘉慧飾演Grace,作為見習大律師,早在第5集登場,想不到竟然早過何依婷角入迷暈陷阱,究竟最後可唔可脫險⋯⋯

法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 法言人 結局 陳嘉慧 Grace plt 法言人大結局|21至25集劇情 第5集登場的 Grace演見習大律師,第五集登場,係蔣祖曼徒弟,明晚墮迷暈陷阱,結局會承認殺死陳少邦,卻被馬明識破另有內情⋯⋯
在Adam去洗手間之際,Martin遞了一杯含迷姦水的飲品給陳嘉慧喝。(圖片來源:TVB
法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 法言人 結局 陳嘉慧 Grace plt 陳嘉慧身陷危機,以為有救,點知張達倫個衰人⋯⋯
陳嘉慧身陷危機⋯⋯(圖片來源:TVB
法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 法言人 結局 陳嘉慧 Grace plt 法言人大結局|21至25集劇情
完全唔清醒!(圖片來源:TVB)
法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 陳嘉慧不自覺解開衫鈕
陳嘉慧不自覺解開衫鈕(圖片來源:TVB)
法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 法言人 結局 陳嘉慧 Grace plt 法言人大結局|21至25集劇情 Grace在大結局忽然招認自己為殺死TK的兇手,案件看似告一段落。金師爺總覺得案中另有玄機……
Grace在大結局忽然招認自己為殺死TK的兇手,案件看似告一段落。金師爺總覺得案中另有玄機……(圖片來源:法言人結局劇照)

請1日假去旅行|周奕瑋夥陳嘉慧快閃東京惹緋聞

陳嘉慧 請1日假去旅行 以滅火沙桶作器具的Mega Drink。
(圖片來源:TVB)
法言人 陳嘉慧 法言人 26歲小花 法言人 結局 陳嘉慧 Grace plt 蔡思貝 陳嘉慧 周奕瑋 曾志偉 周奕瑋 旅遊熱話 講到日本用咩插頭嘅問題,一旁嘅周奕瑋即時大表認同:「我都搵插頭搵咗好耐!」
陳嘉慧去年初與曾志偉及周奕瑋一同飛往日本,綜藝、劇集都有大量新作排住隊推出。(圖片來源: 娛樂新聞台)

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供劇集截圖