阿豆

冰上火花阿豆|張芷澄首次拍劇做Ian女友 港隊冰球運動員IG訴心聲

最新娛聞

廣告

冰上火花阿豆|《冰上火花》「阿豆」張芷澄是誰?!ViuTV新劇《冰上火花》將於10月30日(周一)晚上9點半首播,眾演員於10月12日(周四)出席記者會,除了Ian陳卓賢以及MIRROR正副隊長Lokman(楊樂文)和Anson Kong(江𤒹生),《冰上火花》還有不少新面孔,當中飾演「阿豆」的張芷澄就係初次拍劇的素人演員!
即睇《冰上火花》角色演員介紹 即睇《冰上火花》20集大結局劇情劇透

演技自然唔造作 網民激讚

雖然張芷澄在拍攝《冰上火花》前並未接受過戲劇方面的培訓,但是以「初始」演技出演劇集的她仍獲網民大讚!網民認為雖然張芷澄是新演員,但是演技不輸ViuTV的其他演員,而且她自然不造作的演技亦同樣大獲好評!

阿豆 長髮Look好靚女。
長髮Look好靚女。(圖片來源:IG@ tszz_)
阿豆 身形都超好!
身形都超好!(圖片來源:IG@ tszz_)
阿豆 有觀眾在Facebook群組發文問大家看完劇後有沒有喜歡上張芷澄。
有觀眾在Facebook群組發文問大家看完劇後有沒有喜歡上張芷澄。(圖片來源:FB留言截圖)
阿豆 網民紛紛留言大讚張芷澄,更表示她的演技好過COLLAR。
網民紛紛留言大讚張芷澄,更表示她的演技好過COLLAR。(圖片來源:FB留言截圖)
阿豆 網民大讚張芷澄演戲非常有天份。
網民大讚張芷澄演戲非常有天份。(圖片來源:FB留言截圖)

冰上火花阿豆|張芷澄孖Ian嘆「情迷士啤多梨」獲激讚

在第12集的《冰上火花》中,張芷澄飾演的「阿豆」與Ian飾演的林千帆,因一齊食「情迷士啤多梨」的一幕獲網民大受好評!不少網民大讚張芷澄雖然沒有演出經驗,但是她在劇中的表情卻十分自然,而且暗戀Ian的戲份做到恰如其分,不會有突兀的感覺:「『阿豆』啲眼神好交到戲」、「其實佢都幾girlfriend able」、「新演員嚟講演技算好喎!」

冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 不少網民大讚張芷澄十分靚女。
不少網民大讚張芷澄十分靚女。(圖片來源:ViuTV《冰上火花》截圖)
冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 張芷澄笑嘅時候樣子十分甜美!
張芷澄笑嘅時候樣子十分甜美!(圖片來源:ViuTV《冰上火花》截圖)
冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 網民大讚張芷澄非常girlfriend able!
網民大讚張芷澄非常girlfriend able!(圖片來源:ViuTV《冰上火花》截圖)
冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 張芷澄的笑容獲網民大讚!
張芷澄的笑容獲網民大讚!(圖片來源:ViuTV《冰上火花》截圖)

冰上火花阿豆|張芷澄激發Ian重拾冰球信念

之前有傳《冰上火花》同Ian有感情線的女演員名叫「張芷澄」,故事中起著關鍵作用,負責令沮喪的Ian重拾對冰球的熱情!不少觀眾都對「阿豆」的角色大感迷惘,開鏡儀式上對這位攣髮造型的少女演員都無甚印像,原來張芷澄(Christie)係劇組為拍攝冰上曲棍球故事而招募搵返嚟嘅新演員,張芷澄對冰球情有獨鍾,接觸冰球之後,令佢更認真對待身邊嘅事,張芷澄係香港女子冰球代表,亦試過跟隊友喺「IIHF世界錦標賽2019」出征保加利亞,於國際比賽上爭取更好成績!

冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 眼大大嘅張芷澄「阿豆」表情十足。
眼大大嘅張芷澄「阿豆」表情十足。(圖片來源:tszz_@IG)

冰上火花阿豆|張芷澄回顧超熱血: 劇組煞科後繼續組隊Crew打冰球

今年 9月初張芷澄為《冰上火花》進行後期配音,驚覺原來都劇集自四月煞科至今己近半年: 「睇返好多好多片段,見到大家好努力為呢套劇學習點樣打冰球,然後再回顧返早幾日打完嘅冰球聯賽,突然間好感嘆有班黐線佬竟然將佢哋嘅工作當成興趣!」

張芷澄表示,上年10月先第一次正式參與訓練,見證住劇組由零開始,由學習最基本嘅溜冰技術,到點樣用棍,再之後發展到開始打比賽,場內場外都見到佢哋好熱血。

「可能一開頭真係為咗工作而努力學打冰球,然後又成日講笑咁講話不如打下啲聯賽之類。後來去到拍攝嘅尾聲,佢哋突然間有一次好認真咁講:『不如我地真係一齊組隊打波啦』我第一個反應係:…nani?!?!」

之後劇組一班演員仲「滴血為盟」實牙實齒話真係要打波,然後在郭爾君號召下組咗一隊「Crew」, 仲要由王智騫設計一個超級靚嘅logo!「仲記得一開頭打嗰兩三場大家都話好緊張,仲諗緊今季聯賽會唔會包尾,但係我想講你地真係打得超級好!學嘢好快!又好勤力練習!你地嘅努力絕對唔會比任何一位冰球員少!!!」

冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 王智騫等《冰上火花》成員完成拍攝後真係組了一隊冰球隊,更於冰球聯賽奪獎!
王智騫等《冰上火花》成員完成拍攝後真係組了一隊冰球隊,更於冰球聯賽奪獎!(圖片來源:mar.tin.wong@IG)
冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 阿豆張芷澄)與「火花隊」成員合照 。
阿豆(張芷澄)與「火花隊」成員合照 。(圖片來源:tszz_@IG)

冰上火花阿豆|張芷澄分享《冰上火花》拍攝心得

對於首次參演戲劇拍攝 ,張芷澄曾於IG表達心情:「首先好多謝監製 同導演比呢個機會我參與拍攝,我完全冇諗過一個咁普通、連KOL都唔係嘅素人竟然有機會拍嘢,其實你哋真係take咗好大個risk,拍攝期間一直都好encouraging,一直都好有耐性咁guide住我。多謝劇組每一個人嘅愛錫同照顧,可以同大家渡過咗半年密集式訓練、有血有汗、捱更抵夜嘅日子,真係好熱血同開心!」

冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 張芷澄與郭爾君合照。
張芷澄與郭爾君合照。(圖片來源:tszz_@IG)
冰上火花 張芷澄 阿豆 角色 劇情 新演員 plt 2019年尾出戰「 世界女子冰球錦標賽 」
2019年尾出戰「 世界女子冰球錦標賽 」(圖片來源:tszz_@IG)

冰上火花阿豆|冰球運動員張芷澄 Christie 專訪 :

2019年張芷澄以冰球前鋒身份接受採訪!

圖片來源:ViuTV , tszz_@IG , FB留言截圖