姚焯菲

15歲姚焯菲「扮老」眼鏡Look拍廣告 母親節表孝心上繳三分一酬勞

最新娛聞

廣告

有「國民初戀」之稱、年僅15歲的姚焯菲(Chantel)日前為銀行的流動支付應用程式拍攝宣傳影片,不過今次唔做學生妹,反而戴上粗框眼鏡化身Miss Yiu,新造型一出網民Like爆大讚可愛!
姚焯菲 Chantel 眼鏡Look,大家點睇?
Chantel 眼鏡Look,大家點睇?(圖片來源:官方提供)

姚焯菲廣告酬勞贈阿媽

在宣傳片中,Chantel首次破天荒「添齡」,換上白粉紅間橫條連身裙,化身成為「Miss Yiu」。對於首次以老師形象示人,Chantel表示相當有挑戰性:「這次的演出要以老師的造型示人,相當有挑戰性,平時大家記得我是After Class的成員,飾演乖乖的學生。今天我變身成為Miss Yiu,與大家說聲Good Morning Class。我模仿老師的語調及動作,與之前拍劇演出的體驗不一樣,至少要比真實年齡大多了10多年,所以心裡面跟自己說要戒掉可愛,要釋放出專業有說服力的氣場。」母親節將至,姚焯菲亦非常有孝心,「決定將今次廣告酬勞三分二儲起、三分一用作買母親節禮物和準備母親節大餐。」

姚焯菲講阿妹

在拍攝廣告當日,原來TVB娛樂新聞台亦都有到現場採訪,姚焯菲接受訪問時就表示自己細個嘅時候,成日同妹妹喺屋企扮老師,佢又話自己有諗過做幼稚園老師,講到若果真係做老師,佢就話自己一定唔肯教數學!

相關文章:After Class自爆學業成績 炎明熹姚焯菲墊底 學霸鍾柔美有意繼承家族生意

姚焯菲
(圖片來源:TVB娛樂新聞台)
姚焯菲
(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

網民點睇姚焯菲新Look?

今次姚焯菲換上白粉紅間橫條連身裙,「添齡」化身成Miss Yiu,成熟打扮足足令佢老咗一倍!但網民依然有讚冇彈,唔單止大讚超可愛,更留言表示姚焯菲「咩造型都Carry得到」,封她為「百變小天后」可塑性高!不過亦有網民笑言戴上眼鏡之後又更似馬蹄露,稱年紀輕輕要扮老太可憐了!

姚焯菲
(圖片來源:馬蹄露微博)
姚焯菲 馬蹄露在《鬼同你OT》的造型。
馬蹄露在《鬼同你OT》的造型。(圖片來源:TVB
姚焯菲 炎明熹在《聲生不息》中非常得寵。
姚焯菲仲話自己都有關注炎明熹《聲生不息》嘅表現,話好掛住Gigi,佢哋一班「聲夢學員」有個群組,大家都不時有聯絡,又會為Gigi打氣,希望對方有超水準表現。(圖片來源:湖南衛視芒果TV官方頻道)
姚焯菲 姚焯菲近排打扮愈嚟愈成熟。
姚焯菲近排打扮愈嚟愈成熟。(圖片來源:IG@chantelyiu_)
姚焯菲 姚焯菲早前獲提名入選「全球百大美女」。
姚焯菲早前獲提名入選「全球百大美女」。(圖片來源:IG@tccandler)

撰文:東方新地圖片來源:官方圖片、TVB娛樂新聞台、馬蹄露微博、TVB、湖南衛視芒果TV官方頻道