張馨月

張馨月做內衣模 自爆曾經整過⋯

最新娛聞

廣告

38歲的林峯曾經講過「好愛好愛好愛好愛好愛好愛好愛」24歲女友千語,二人拍拖以來多次結伴外遊,但近年傳婚訊變「分」訊,這邊廂有傳千語暗撻前政協施子清長孫施伯雄,那邊廂林峯日前被拍到跟父母去主題公園玩,同行還有一位貌似千語的長腿靚女,更被指是疑似新歡。原來呢位長腿靚女叫張馨月,她更被網友速迅起底!

撰文:東方新地|圖片:張馨月微博

林峯新女張馨月 係內衣Model

疑似是林峯新歡的長腿索女起底,原來她叫張馨月,英文名為Carina,現年28歲高173CM,她在微博的自我介紹上寫著「平面﹑T台﹑影視廣告模特張馨月 2010全國時尚內衣模特大賽亞軍」,在其微博內間中也會甫出性感泳衣相冧網友,張馨月身材好好,呢款白色泳衣好難Carry但佢都著到!

張馨月在其微博不難發現性感照片,當中包括泳照及內衣照等,也跟時下女仔一樣喜歡自拍!

張馨月的instagram亦有follow林峯的instagram和微博,睇嚟佢都好關心林峯!

張馨月在其微博上載的主要都是一些日常生活照,論身材及樣貌,張馨月唔輸蝕得過吳千語!

張馨月去渡假在Resort浸玫瑰花浴,她不忘上載出浴照,性感又誘人!

張馨月話靚冇得偷懶,而佢經常抽空做運動和做GYM,見佢之前做瑜伽拍短片,好多高難度動作都難唔到佢!

張馨月似乎相當喜歡香港,曾經多次上載喺香港影嘅相,早前佢上載夜景相,原來同媽咪一齊來。

張馨月和家人感情好好,不時和媽媽四處旅行,有時也會和弟弟食飯「撐枱腳」!

曾擔任車模

張馨月面尖尖眼大大身形高䠷,除了做內衣模,張馨月在去年11月出席廣州車展擔任模特兒。

自爆曾經整過棚牙

靠樣搵食嘅張馨月,早年話為了上鏡更好看,所以去牙醫整過棚牙,雖然過程痛但都會忍受,而佢更在微博貼了整牙的相片!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!