王菀之

王菀之聲演機鐵仔推首支單曲《飛得去旅行》超興奮

最新娛聞

廣告

王菀之(Ivana)最近接受機場快綫邀請,聲演機鐵仔,並唱咗機鐵仔首支單曲《飛得去旅行》,昨日佢更成為第一位登上機鐵仔全新主題列車參觀嘅人,第一次進入港鐵小蠔灣車廠,Ivana十分興奮,上車後更開心激動大叫,覺得自己下一站係去機場,冇帶喼都覺得去緊旅行!

王菀之
(圖片來源:MTR提供)

王菀之聲演機鐵仔

三年冇飛,Ivana坦言上車後心情真係好激動,原來自己係好掛住呢種搭機場快綫去機場嘅感覺,旅行快樂回憶返晒嚟。進入主題列車嘅車廂,除咗見到好多機鐵仔之外,Ivana亦見到好多佢自己個名同收聽《飛得去旅行》嘅QR Code,即刻就「嘟」嚟試試,仲開到個電話最大聲,坐係位到跟住唱,「如果我去旅行而又搭機場快綫,上車後好興奮咁「嘟」個QR Code,然後開到最大聲咁係到唱,唔知啲乘客會唔會一齊唱,定係叫我唔好嘈呢?哈哈。我依家諗緊,不如搵次叫歌迷會一齊搭呢架主題列車,佢地送我機咪得囉,之後成班人一齊「嘟」個QR Code,跟住一齊唱,你估會點?哈哈,諗起都好玩呀。我真心覺得演唱會可以唱呢首歌,係嚟緊我演唱會嘅主題曲!哈哈。」

王菀之
(圖片來源:MTR提供)

問到Ivana聖誕係咪會放假去旅行? Ivana話其實2023嘅工作檔期,依家已經知道係滿晒。所以佢只可以用工作之間嘅時間,攝位去旅行,「例如嚟緊要拍少少音樂上用嘅影片,咁就去日本拍個陣,順便留多兩日玩,之後去美國做音樂會,留多兩日咁囉。唔係真係冇時間去到旅行。」

機鐵仔將於12月20-24號快閃現身機場快綫站

昨日上車後,Ivana於車廂中不停留影紀念,機場快綫亦送咗一份小禮物俾佢,令佢十分開心,「呢個咁貼心嘅機鐵仔精品套裝,有齊出門防疫裝備,又靚又得意。聽講機鐵仔仲會喺嚟緊12月20-24號,快閃現身機場快綫站,免費送呢份套裝比搭機場快綫嘅朋友,大家千祈唔好錯過呀。裡面有包消毒濕紙巾,打開個口,係個窗,重見到天空雲海,好得意,希望大家可以去旅行時見到機鐵仔又拎到禮物啦。」

王菀之宣布明年會開兩個音樂會

此外,Ivana近日亦不斷收到好消息,剛剛宣布明年會開兩個不同形式嘅音樂會,據知5月與管樂個騷,一開賣已經賣咗近九成,重快爆過排喺佢前面嘅世界級指揮家,問Ivana知不知呢件事,佢開心笑道,「知呀,真係好驚喜,做呢個音樂會係我其中一個夢想,人生第一次寫一個管弦樂作品,重要由香港管弦樂團演出,主力係一個古典音樂會,冇諗過可以咁多人支持,個心收到消息後,突然好有力量,一定要做得好好先得。」

王菀之
(圖片來源:MTR提供)

談到張敬軒最近就爆料,指同佢拍電影《超神經械劫案下》,見到好多佢嘅「核突嘢」,大開眼界!Ivana就話,「我唔知佢見到咩核突嘢,我都大開眼界!最難忘拍呢套戲係要不停打,所以成身傷晒。我地好多武打場面,一睇就知雖然有專業人士協助同指導,但係我同張敬軒都唔係呢方面嘅材料,我哋互打時,我打完就成身傷晒,全身好多地方都出現瘀痕,搞成咁,唔係因為佢打得好,而係我有就住佢,但係佢呢就冇….囉。咁辛苦都係希望呢個農曆年,大家可以入場支持港產賀歲片啦。」

王菀之 超神經械劫案下
(圖片來源:英皇電影《超神經械劫案下》海報)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:MTR提供