網民

盤點|網民嚴選10大最冇禮貌藝人Part 2! 兩大兒童節目主持都上榜

最新娛聞

廣告

繼上次有網民於社交平台開Post,討論大家接觸過最唔親切或冇禮貌嘅藝人之後,繼續有大批網民Keep住爆料,紛紛分享自己嘅不快經歷。今次除咗有大部分TVB藝人之外,主持、港姐都齊齊上榜,爆料內容非常精彩!
網民 有網民於社交平台出Post討論最冇禮貌藝人,吸引超過2400個留言。
有網民於社交平台出Post討論最冇禮貌藝人,吸引超過2400個留言。(圖片來源:Facebook@90年代回憶 (新版))

網民嚴選10大最冇禮貌藝人 Part 2:

10. 吳卓羲粗口問候市民

向來性格爽直,有時候連喺鏡頭面前都會爆粗嘅吳卓羲就被網民爆料,指佢平時都會粗口問候市民,有網民只係望一望都被佢啤足全程:「細個喺海洋公園見過佢,之後佢直程同我講咗句望乜X嘢」、「吳卓羲,係地鐵同佢打招呼問候下佢,就出手打人」、「吳唱k好多年前有殘疾人士機構搵過佢做跑步開幕禮,個開幕禮未開始到佢前佢不停枱下西晒面又打晒喊露,之後一剪完彩即西面9秒9就離開好唔尊重d殘疾人士同主辦單位」等。

網民 有時候連喺鏡頭面前都會爆粗嘅吳卓羲就被網民爆料,指佢平時都會粗口問候市民。
有時候連喺鏡頭面前都會爆粗嘅吳卓羲就被網民爆料,指佢平時都會粗口問候市民。(圖片來源:《大灣仔的夜2》截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

9. 林鈺洧被鄰居爆料指脾氣大

2022年港姐冠軍林鈺洧自從參賽以來就已經新聞多多,有網民就指好幾次被林鈺洧怒啤,仲話佢脾氣好大,連扔垃圾都有問題:「2022港姐冠軍,之前同同居男友住公屋,幾次係𨋢到怒啤我,我朋友來我家,係𨋢啤我朋友,一齊岀𨋢,佢溜後行,我frd望下佢,佢企係到啤到我frd轉入我住果條走廊先走。同條仔嘈交,嗌到歇斯底里,脾氣好大。垃圾唔包好,掉係電梯大堂個垃圾桶旁,垃圾散落一地,有杯面,有外國網購袋,袋上有名,電話,地址。係公屋養狗。」

網民 林鈺洧一直新聞多多。
林鈺洧一直新聞多多。(圖片來源:IG@denicelams)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

8. 李家鼎粗口爛舌 唔受工作人員歡迎

李家鼎上節目經常發脾氣,粗聲粗氣就大家都知道。有好多曾經同鼎爺合作過嘅工作人員都話​​佢粗口爛舌加脾氣差,有網民仲話佢平時都好高傲添:「李家鼎串過馬x,若非我開緊工尊重自己份工已經開左佢波」、「粗口爛舌李家鼎 都有十年前在九龍城五金舖門外 揸架爛鬼日本車 巴之閉」、「佢今時今日都係啦,佢受訪講架,覺得楊思琦襯佢個仔唔起,話我地住九龍塘呀,佢住邊呀」。

網民 李家鼎上節目經常發脾氣,粗聲粗氣,有好多曾經同鼎爺合作過嘅工作人員都話​​佢粗口爛舌加脾氣差。
李家鼎上節目經常發脾氣,粗聲粗氣,有好多曾經同鼎爺合作過嘅工作人員都話​​佢粗口爛舌加脾氣差。(圖片來源:《C9特工》截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

7. 王君馨被指又嘈又串

離巢後多棲發展嘅王君馨,唱得又跳得,加上鬼妹仔開朗性格,令佢深受內地網民喜愛。不過就有好多曾經喺香港撞過王君馨嘅網民指佢又嘈又串,平時都好冇禮貌:「王君馨,做過鄰居,好串,好嘈,起超級市場買嘢仲冇禮貌」、「 睇佢做造星評判就知啦⋯⋯好鬼嘈」、「係啊,係將軍澳見過佢,串到爆」、「好多年前見過一次。淨係記得佢講野好大聲」等。

網民 王君馨被鄰居爆料,指佢又嘈又串。
王君馨被鄰居爆料,指佢又嘈又串。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

6. 沈卓盈黑口黑面超串

平時以清純斯文形象示人的沈卓盈,竟然有網民爆料指佢私下非常臭串,食香口膠食到全𨋢都聽到:「沈卓盈!同上鏡清純完全兩個人,黑口黑面𡁻香口膠搭𨋢個臭串樣,仲要jip jip 聲,好似全部人都唔應該同佢共用一架lift 咁!」、「佢又似喎」、「完全唔覺佢清純,感覺上佢份人同你描述既一樣」等。

網民 平時向來以斯文清純形象示人嘅沈卓盈,網民就話佢私下其實好臭串。
平時向來以斯文清純形象示人嘅沈卓盈,網民就話佢私下其實好臭串。(圖片來源:IG@jessie_sum)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

5. 蔡瀾用怒啤回應網民句「早晨」

「香港四大才子」知名美食評論家蔡瀾就被網民爆料指經常黑口黑面,網民打招呼都被蔡瀾以怒啤回應:「蔡瀾,以前做野見過,講左句早晨蔡生,佢就啤左我成分鐘」、「同感,蔡瀾超串,有次佢餐廳剪釆,我行過同女話同佢合照,佢塊面黑過矱嘮」。不過就有網民為其平反,指之前遇到蔡瀾時,蔡瀾會主動打招呼,非常客氣又有禮貌。

網民 知名美食評論家蔡瀾就被網民爆料指經常黑口黑面,不過亦有網民為佢平反,大讚蔡瀾冇架子兼有禮貌。
知名美食評論家蔡瀾就被網民爆料指經常黑口黑面,不過亦有網民為佢平反,大讚蔡瀾冇架子兼有禮貌。(圖片來源:Youtube@蔡瀾花花世界ChuaLam ColorfulWorld)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

4. 陳建州無視市民打招呼

近日陷入#台灣MeToo 風波嘅黑人陳建州,認真頭頭碰著黑,有大批網民爆料指黑人經常無視網民打招呼,對以前籃球後輩們都非常冇禮貌:「在 ki ki 餐廳遇過現在me too風波的黑人,同行友人與黑人飛機失事的飛官哥哥認識所以與黑人打招呼,他踩都不睬,平時蹭人熱度多就連打招呼都自以為別人想蹭他熱度了」、「陳建州,球隊犯規響場邊發晒爛渣,要衝出場打人咁樣。」

網民 近日陷入#台灣MeToo 風波嘅黑人陳建州,有大批網民爆料指黑人經常無視網民打招呼。
近日陷入#台灣MeToo 風波嘅黑人陳建州,有大批網民爆料指黑人經常無視網民打招呼。(圖片來源:IG@blackielovelife)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

3. 鄧紫棋冇品又冇禮貌

「宇宙G.E.M.」鄧紫棋都榜上有名,好多網民都話佢同經理人都好串,仲有網民指曾經同佢打同一間拳館,被GEM啤足全程:「宇宙gem真係又冇品又冇禮貌,咁岩同佢去埋同一間拳館,一開頭都唔知係佢,勁細粒又唔顯眼,沖涼同佢個朋友用間大房,都明呀,明星嘛,但用完既毛巾又周圍掉,又成日以為人地望佢啤啤共,我心諗你阻住我唔該你快d」、「我記得佢見到前輩唔打招呼」等。

網民 「宇宙G.E.M.」鄧紫棋都榜上有名。
「宇宙G.E.M.」鄧紫棋都榜上有名。(圖片來源:IG@gem0816)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

2. 安德尊出名成日兇細路

有「大王」之稱嘅安德尊被指擔任兒童節目主持時期經常「兇」小朋友,對小朋友好惡,有網民表示曾經喺行年宵時被安德尊以粗口問候:「安德尊,想當年細個去亞視玩強化四驅大比拼,叫佢德尊哥哥,佢好惡咁同D小朋友講野」、「佢做亞視兒童節目時,出名“兇”小朋友,勁惡!」、「好多年前我同班朋友行維園年宵,係糖街見到佢同個上年紀女性一齊,我個多口朋友大叫:『安德尊拍拖呀?』佢即時轉頭怒啤兼口型講粗口」等。

網民 早前安德尊接受訪問就已經黑面又故意挑釁主持。
早前安德尊接受訪問就已經黑面又故意挑釁主持。(圖片來源:TVB截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

1. 譚玉瑛黑面嫌棄小朋友

兒童節目主持譚玉瑛亦被指經常無視小朋友,大批網民湧出來紛紛指曾經被譚玉瑛嫌棄過,甚至連一起合作過嘅工作人員都指譚玉瑛好串,經常滿嘴粗口:「譚玉瑛,嗰陣去上節目玩遊戲,間場時間啲小朋友鍾意佢所以去圍住佢攞簽名嗰啲,但佢好嫌棄咁唔理佢哋」、「係後台我地一堆小朋友見到佢,好開心行過去同佢打招呼,佢黑哂面當我地透明」、「佢係好串㗎,我工作上都接觸過佢」、「啲粗口仲好勁添」、「 我便是當年被她 黑面 嫌棄 的小朋友之一, 自此 不再看 她的節目。」等。

網民 好多網民都指小時候曾經被譚玉瑛嫌棄。
好多網民都指小時候曾經被譚玉瑛嫌棄。(圖片來源:Youtube@HKPAG 香港演藝人協會)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)
網民
(圖片來源:網民留言截圖)

撰文:東方新地圖片來源:《大灣仔的夜2》截圖、IG@denicelams、《C9特工》截圖、TVB娛樂新聞台截圖、IG@jessie_sum、Youtube@蔡瀾花花世界ChuaLam ColorfulWorld、IG@blackielovelife、IG@gem0816、TVB、Youtube@HKPAG 香港演藝人協會