飛常日誌 劉穎鏇

飛常日誌丨劉穎鏇4年前空姐造型翻hit 176cm高佻身材同呢位強烈對比!

最新娛聞

廣告

TVB新劇《飛常日誌》正式開播,除了劇情刻劃機場運作外,多位女藝人扮演空姐形象亦夠晒吸引。大家期待已久的「最強Body」劉穎鏇將在第三集登場。有網民發現她原來在4年前就已經嘗試過空姐造型!
飛常日誌10集最新劇情劇透
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 大家期待嘅「最強Body」劉穎鏇將於第三集出場!
大家期待嘅「最強Body」劉穎鏇將於第三集出場!(圖片來源:IG@itstiffanylau)

飛常日誌丨「最強Body」劉穎鏇空姐造型索爆

劉穎鏇飾演空姐角色,高䠷身形配上腰果眼再加無敵笑容,空姐形象入型入格,之前仲講過一度被誤當真空姐:「我喺劇入面大部分戲份都係着空姐制服,最開心好多公司同事都讚我好似空姐,同埋喺機場度都有人當咗我真係空姐咁。」有網民就發現,原來她4年前已經試緊空姐造型,講緊就係《學是學非》的一段精華!

飛常日誌 劉穎鏇
(圖片來源:TVB
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 劉穎鏇飾演空姐角色,高䠷身形配上腰果眼再加無敵笑容,空姐形象入型入格,之前仲講過一度被誤當真空姐
劉穎鏇飾演空姐角色,高䠷身形配上腰果眼再加無敵笑容,空姐形象入型入格,之前仲講過一度被誤當真空姐(圖片來源:TVB

飛常日誌丨4年前空姐造型翻hit 鄺潔楹都有份?!

2020年,鄺潔楹、劉穎鏇、何泳芍為《學是學非》進行拍攝,細細粒既JUDY更突破身高限制,同Tiffany一嘗做空姐既滋味。鄺潔楹(Judy)自言除了《學是學非》 之外相信沒有其他劇組會選佢做空姐 ,皆因以其155cm 身高飾演劇情片的「哈比人」空姐,相信沒有編劇能夠寫出。影片中,Tiffany的176cm高佻身材好搶鏡,網民大讚:「同空姐造型好夾!」

飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 「童裝」空姐⋯⋯好似兒童節目。
「童裝」空姐⋯⋯好似兒童節目。(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 鄺潔楹的身高做空姐,真係機艙行李架都掂唔到⋯⋯
鄺潔楹的身高做空姐,真係機艙行李架都掂唔到⋯⋯(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 155cm vs 176cm,劉穎鏇腰都彎了⋯⋯
155cm vs 176cm,劉穎鏇腰都彎了⋯⋯(圖片來源:TVB)

飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 其實穿上制服的Judy,還是比較似一個財務公司的顧問。
其實穿上制服的Judy,還是比較似一個財務公司的顧問。(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 鄺潔楹155cm扮演最矮空姐!《學是學非》 破例投身航空業「有今生無來世」
(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 鄺潔楹155cm扮演最矮空姐!《學是學非》 破例投身航空業「有今生無來世」
(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 鄺潔楹155cm扮演「最矮空姐」!《學是學非》 破例投身航空業「有今生無來世」
(圖片來源:TVB)
飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 港姐出身嘅劉穎鏇同何泳芍都對港姐延期一年大感到可惜。
港姐出身嘅劉穎鏇同何泳芍都對港姐延期一年大感到可惜。(圖片來源:TVB)

劉穎鏇曾加入是非精

無綫綜藝節目《學是學非》曾經出過唔少「是非精」,大多都能成功入屋。鄺潔楹同劉穎鏇,就做個最細粒是非精、最高的是非精!

飛常日誌 劉穎鏇 飛常日誌丨劉穎鏇「最強body」索爆登場 4年前空姐造 最細粒的鄺潔楹同最高的劉穎璇~
最細粒的鄺潔楹同最高的劉穎璇~(圖片來源:TVB)

飛常日誌|劉穎鏇穎鏇

楊尚偉(馬國明)突然畀前度約見面,到底佢嘅前度係邊個呢?見到前度嘅制服佢又會唔會心思思想復合呢?

圖片來源:IG@itstiffanylau、TVB、TVB