Tiger邱傲然

Tiger邱傲然@MIRROR自認「下弦」公開𢱑撈 為稱號重新定義獲激讚

最新娛聞

廣告

MIRROR成員Tiger(邱傲然)日前現身《第16屆鮮浪潮國際短片節──本地競賽》頒獎禮,擔任「最佳攝影」獎的頒獎嘉賓,在頒獎前他先講了一段約3分鐘的自我介紹,他在這段演講中自認係MIRROR的「下弦」之餘,又公開𢱑撈,同時趁機宣傳自己有份參演的劇集《死角》,但有不少粉絲都話聽到好心痛!

Tiger邱傲然:好少人會搵「下弦」啲人拍戲

Tiger(邱傲然)在頒獎禮上指直認「下弦」,語出驚人!

近排就好多人搵MIRROR拍戲,咁就梗係好啦,但係佢哋搵MIRROR拍戲,好多時都係搵姜濤、搵Edan(呂爵安)、搵阿Lo(Anson Lo盧瀚霆)、搵阿Jer(柳應廷)、搵AK (江熚生),雖然有搵吓Lokman(楊樂文),但係大多數佢哋搵去拍戲嘅,都係上弦嘅人。咁咩係上弦呢?其實MIRROR十二個人,多啲人識嗰6個就叫做上弦,冇咩人識嗰啲就係下弦,所以佢哋好少可會搵下弦啲人拍戲,譬如Tiger、Alton、Frankier嗰啲咁,有見及此,所以我今日嚟,係嚟尋找工作機會嘅,我係MIRROR下弦嘅Tiger!

邱傲然 Tiger邱傲然是MIRROR十二子中年紀最輕,下月23歲的Tiger比姜濤細三個月﹗
Tiger邱傲然是MIRROR十二子中年紀最輕,下月23歲的Tiger比姜濤細三個月﹗(圖片來源:IG@tiger_yny)

22歲朋友被嫌太年輕 惟有盡力試

Tiger續解釋,暗示年紀太輕不應該成為工作障礙:

咁咩係下弦呢?可能佢哋會覺得呢班人唔得,覺得佢哋冇作品點會得?冇作品即係冇人睇,冇人睇即係冇人氣,冇人氣即係冇人知,OK!咁我就諗,冇作品畀你睇到,即係冇睇到,咁冇睇到點解你會知我哋唔得呢?譬如我有好多同齡(22歲)嘅朋友,出嚟社會做嘢,甚至生埋仔,但都有老闆聽到佢咁年輕,都會問得唔得㗎?咁我就諗:點解唔得呢?到底係唔得定係未得呢?我都唔知,咁惟有盡力試吓囉!

邱傲然 杜琪峯上台致辭後,緊隨其後上台的Tiger,演講大受讚賞﹗
杜琪峯上台致辭後,緊隨其後上台的Tiger,演講大受讚賞﹗(圖片來源:FB@鮮浪潮直播截圖)

加Sell新劇《死角》演拳擊手

Tiger表示在兩日前才收到邀請要出席今次頒獎禮,當時他曾大感驚訝︰「我喎!要講嘢喎!For大家info我係sell唔講嘢㗎嘛!但機會嚟到,就盡力試吓啦,因為我入咗行呢幾年,學到一樣好緊要嘅嘢,就係知道冇機會嘅時候就努力啲,有機會嘅時候就盡力啲,既然今日有機會,我就盡力啲,嚟緊ViuTV有套劇叫《死角》,就係講拳擊運動,入面有個男仔長頭髮嘅,嗰個就係我嚟!我好想大家睇完之後,再決定我哋到底得唔得都唔遲,多謝大家!」

邱傲然 Tiger指呢日嚟係搵工作機會﹗
Tiger指呢日嚟係搵工作機會﹗(圖片來源:FB@鮮浪潮直播截圖)

Tiger自認新人咩都想試

Tiger畢業自浸大電影學院高級文憑課程,被主持問到如果有機會演出鮮浪潮的作品,有冇咩角色想演?他謙稱自己只出道了幾年,還是一個新人,任何角色都會接受,但如果真係要揀一個,就希望可以演出一個有較多衝突的角色,例如有心理病的心理醫生,應該幾好玩。

邱傲然 Tiger曾在MIRROR演唱會中騷肌﹗
《死角》預計將於10月播出,Tiger在劇中演拳擊手,應該有機會騷肌。(圖片來源:IG@tiger_yny)

Tiger致辭連花姐都讚好兼轉發

Tiger的頒獎致辭連花姐都有讚好及轉發,岑珈其就鼓勵他:「你緊係得啦,點會唔得!」Dee哥何啟華亦表示:「我同老虎仔拍過戲,老虎仔,得呀!」有不少網友就留言話聽到Tiger話自己係下弦「其實好心痛」、「聽到真係覺得好心酸」等等,又紛紛鼓勵他:「Tiger點會唔得?!一定得」、「只要唔放棄,已經贏咗一半」等,仲大讚他「思想好成熟」、「好有大將風範」,識得幽自己一默!

上下弦源於動漫《鬼滅之刃》﹗

MIRROR之所以有「上弦、下弦」之分,是沿於日本人氣動漫《鬼滅之刃》故事中,反派入面共有十二位Boss級壞人,他們有實力高低的排位,主要分為「上弦」、「下弦」兩批。恰巧與MIRROR人數一樣,因此被網民用作區分MIRROR十二子的「能力等級」。

邱傲然 MIRROR十二子被外界分為上弦及下弦﹗
MIRROR十二子被外界分為上弦及下弦,其中姜濤(後右三)、Anson Lo(後左三)、Edan(後左二)、Jer(前左二)、AK(前右三)及Ian陳卓賢(前左一)被稱為上弦。(圖片來源:IG@tiger_yny)

Frankie:叫我咩都冇所謂﹗

被稱為「下弦」的Tiger、Frankie、Stanley(邱士縉)、Alton、Lokman同Jeremy(李駿傑)都各自發表過感受﹗經理人花姐都承認呢個殘酷現實,並指並非一件壞事,因為要知自己定位同時可以有目標去努力﹗在《IT狗》飾演「冇say」Never嘅Frankie就表示在《全民造星》時,姜濤已經人氣勁,直指如果成員之間有芥蒂早已經有,所以唔太理會別人的稱號,直言「人哋叫我咩都冇所謂㗎﹗」最緊要對得住自己﹗

邱傲然 Frankie在《IT狗》飾演Never而成功入屋﹗
Frankie在《IT狗》飾演Never而成功入屋﹗(圖片來源:IG@frankie729)

Stanley自比梁朝偉?﹗ 努力擺脫下弦

Stanley回應下弦時就話若將他跟姜濤、Anson Lo比較,自己就當然唔似偶像派,所以自己努力向當演員,因為做演員要靠人生歷煉,所以唔介意花時間向演員之路進發,更以梁朝偉作例子,指對方不是姜濤的偶像派,但在街上遇見梁朝偉,大家都會大叫「嘩」,又指如果MIRROR十二個成員都係姜濤就唔好睇﹗

邱傲然 Stanley
Stanley(圖片來源:IG@stanleysc_)

隊長Lokman:個心好唔舒服

Lokman就坦言聽到此稱號時個心感到好唔舒服,但無奈又要接受這正是反映現實,又指自己會努力走上上弦﹗

邱傲然
(圖片來源:ViuTV《IT狗》劇照)

Alton:我最叻調整心態﹗

而Alton亦曾表示被封為下弦時,感到好介意會唔開心,但好快提醒自己要清醒,努力工作才最實際,唔想受這些稱號影響工作表現,直指好叻調整心態﹗

邱傲然 Alton
Alton(圖片來源:IG@altonwongz)

Tiger邱傲然近期拍緊邊套劇?

Tiger日前現身頒獎禮擔任頒獎嘉賓,在頒獎前他先講了一段約3分鐘的自我介紹⋯⋯詳情請看

Tiger頒獎禮上嘅致辭被狂讚?

Tiger的頒獎致辭連花姐都有讚好及轉發,岑珈其亦轉發兼鼓勵佢⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@tiger_yny、IG@frankie729,IG@stanleysc_、ViuTV《IT狗》劇照、IG@altonwongz