復活蛋

可怕的掘復活蛋活動… 塵土飛揚如同戰場

熱話

廣告

剛過去的復活節長假期,唔少人都會去個旅行,亦有家長帶小朋友參加掘復活蛋活動,不過你以為活動溫馨又愉快就錯了,因為有家長上載了當日活動的相片,相中見到現場「超級地塵土飛揚」,如同戰地一樣…

撰文:東方新地|圖片:網上圖片、香港愉景灣FB

可怕的掘復活蛋活動…

日前有網民喺Facebook群組上載相片,表示喺假期參加咗愉景灣的親子掘復活蛋活動,點知一隻蛋都掘唔到,到底點解?原因係「啲阿媽痴線㗎一入到場連bb都唔理拼命掘!… 仲有些阿媽恐怖到叫個菲傭睇住個細路,自己兩公婆走入去掘。」相片中見到現場塵土飛揚,超級多人,如同戰場一樣,唔少網民睇完,笑說以為係戰地記者的作品…

睇到呢一幕,小編不禁諗起周星馳經典作《少林足球》,其中一幕講到星爺同班師兄弟俾人打到飛起,同樣係塵土飛揚、戰況慘烈,之後吳孟達表示真正的足球場,就係同戰場一樣!不過估唔到現實中的掘復活蛋活動係另一個戰場啫……

不過睇番香港愉景灣Facebook專頁的活動照,當日活動似乎好溫馨好和諧咁,可能唔同歲數組別有唔同情況?