黃心穎

【安心偷食】黃心穎偷食安仔 網民殺入蔡一智IG玩嘢

最新娛聞

廣告

今天最火爆的娛樂新閒一定是許志安黃心穎於的士上偷食的影片,16分鐘的車程,許志安、黃心穎咀足幾十次,有不少網民大鬧兩位主角賤格,不少網民都替Sammi、馬國明不值,希望鬧臭二人!但心穎關了ig留言功能,結果網友轉移陣地去黃心穎的姐姐黃心美IG留言狂鬧,連心美也因此被轟,但最最最想不到⋯蔡一智IG都中招!

 

撰文:乖乖l (原文刊於:新Monday)|圖片:新傳媒圖片庫、Instagram|編輯:東方新地

許志安、黃心穎偷食斷正

相信片段大家已經看過,16分鐘的車程,許志安、黃心穎咀足幾十次,不少網民都替Sammi、馬國明不值,希望鬧臭二人!

由於黃心穎於片中超級主動,之前又經常借馬明的戀情做新聞搏上位,因而被網民仇視,但黃心穎的IG早已block了留言功能,網民無從發洩。

大量網民轟炸黃心美IG鬧黃心穎

其後有網民轉攻黃心穎姐姐黃心美的IG,大鬧心穎是臭雞,更夾雜了不少粗口。

甚至有人連心美都鬧「Shame on you and your family!」。

也有少量網民同情黃心美,明明不關自己事,但就被洗版,今次真是「黑狗偷食,白狗當災了」。

網民殺入蔡一智IG鬧黃心穎

大家去唔到心穎IG言,就轉戰場去了姐姐黃心美的IG上破口大罵,而一部份網民竟然去蔡一智IG玩嘢!

草蜢成員蔡一智和黃心穎公認十分像樣,偷食影片曝光後,有網民笑指主角其實是蔡一智和許志安!

網民們都十分幽默,將蔡一智的IG當成黃心潁的IG來玩,有些甚至將許志安笑稱為杜德偉!(之前有人將許志安認錯杜德偉)

更有趣的是蔡一智沒有回應留言,反而開新post宣傳自己草蜢的澳門演員會,果然十分老煉!

回顧黃心穎與男星集郵實錄 集盡中港台韓男神!

許志安被爆與黃心穎偷食,回顧過往,一向好鍾意集郵嘅心穎,以前就係借集郵狂畀高帽馬國明戴,偶像前偶像後,成功將宅男馬明收服!不過似乎心穎一直都係以集郵為名,借機與男方親近為實,而歷年被心穎BB集郵嘅男星都真係多不勝數!

 

 

黃心穎:第一次畀咗馬明

不過自封「集郵穎」嘅心穎BB,喺「集郵相簿」當中集得最多當然係男友馬國明。二人未拍拖時,黃心穎已經常找馬國明拍照,當時黃心穎為馬明劇集客串角色,更留言話:「我的『第一次』拍劇俾咗馬明。」

由「第一次」開始,到成功將宅男馬明收服,心穎BB向馬明集郵次數多不勝數!

向「師奶殺手」埋身

遇上「師奶殺手」陶大宇,當然又要集郵一番!

集齊Big Four

最難得嘅仲係竟然畀佢逐個捉竟然畀佢集齊Big Four四子同佢嘅合照,「集郵穎」嘅集郵功力,真係唔到你唔服!

其他仲有天王黎明、郭富城、曾志偉、容祖兒、李克勤、陳奕迅等等等等⋯⋯

連周杰倫、黃曉明都有,真係集盡中港台!

就連韓國嘅oppa崔始源都成為心穎嘅集郵品之一!

運動界都有,呢個係NBA騎士籃球名將JR史密夫。

女神相比下真係勁少,但都有個王馨平。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!