唐文龍

《溏心3》賤男爆紅 唐文龍被老中青狂圍

最新娛聞

廣告

唐文龍在《溏心風暴3》演賤男教授,同陳敏之有連場出軌情慾戲,雖然角色賤爆,但卻被觀眾Like爆,成為劇中最受歡迎人物!唐文龍入行捱足22年,終初嘗爆紅滋味,早前佢出席活動後一個人去銅鑼灣行街,行到邊都畀人圍,男女老幼都爭相合照,猶如天王出巡一樣!

唐文龍《溏心3》爆紅

台慶劇《溏心風暴3》就快大結局,不過自播出以來口碑一般,唯獨唐文龍同陳敏之呢一對夠晒話題性!兩人在《溏心3》中有多場火辣床戰,火速在Facebook洗版,闊別無綫11年的唐文龍隨即成為風雲人物!

唐文龍被老中青圍住影

唐文龍的爆紅程度絕對唔講得笑,早前佢出席活動後去銅鑼灣行街,僅停留幾分鐘已經引起人潮,個個爭住埋去同佢影相。群情愈來愈洶湧,唐文龍好快就畀廿幾三十人圍住,唔講仲以為佢做緊活動!可見唐文龍演的型佬教授阿Nic角色,真係深得民心!

 

唐文龍慈父上身

不單抱住小朋友的媽媽要集郵,呢位爸爸更加將女兒交俾唐文龍抱住合照,唐文龍即刻慈父上身咁,笑得幾甜!

貼地掃街醫肚

唐文龍爆紅後仍相當貼地,當日就篤魚蛋食燒賣醫肚。食完嘢飲杯蔗汁,士多老闆娘又爭住集郵,人氣認真厲害。

開工一腳踢

日前唐文龍去電台做訪問,冇請助手跟身,佢一個人拖住個開工篋截的士,趕住轉場到黃大仙出席《溏心3》宣傳活動。連跑兩場後,唐文龍又一個人拖篋搭的士返屋企,自己落手搬嘢上樓。

提到日前在街頭被老中青數十市民圍住集郵,唐文龍百般感觸:「係好誇張!以前真係未試過,坦白講自己係開心嘅!依家會好好把握,唔諗其他嘢住,專心做好工作先!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!